Aanstaande zondag is het alweer Vaderdag en Kinepolis heeft dé tip voor iedereen die nog geen cadeau heeft uitgezocht: KineTasting. Met KineTasting beleef je een virtuele rondreis naar een merk, waarbij je meer te weten komt over de historie en smaak van de desbetreffende brand. In september en oktober kun je bij een aantal Kinepolis bioscopen terecht voor een whiskyproeverij met Glenfiddich. Verras je vader met een bijzonder cadeau en neem hem mee op virtuele reis naar Schotland. Een mix van beeld, presentatie en écht proeven maakt KineTasting een uniek concept.
Edities
KineTasting met Glenfiddich wordt dit najaar exclusief georganiseerd in de volgende 5 theaters:
- Kinepolis Jaarbeurs Utrecht op zondag 11 september
- Kinepolis Leidschendam op zondag 18 september
- Kinepolis Breda op zondag 25 september
- Kinepolis Almere op zondag 2 oktober
- Kinepolis Dordrecht op zondag 9 oktober
Virtuele whiskyreis
Samen met Glenfiddich ambassadeur Tony van Rooijen ga je op virtuele whiskyreis. Hij neemt je mee naar Schotland en bezoekt samen met jou de distilleerderij alsof jullie daadwerkelijk in Schotland zijn. Je komt alles te weten over de historie van het merk en uiteraard krijg je een taste van de meest smaakvolle whisky’s. Voor slechts €27,50 krijg je een tasting box met daarin zes whisky’s, een flesje water, een officieel Glenfiddich glas en natuurlijk de virutele tour op groot scherm. Met recht een ultieme beleving. Proef, ontdek en geniet!
Meer over Glenfiddich
Ditmaal staat KineTasting in het teken van whiskymerk Glenfiddich. Tony van Rooijen is al jarenlang gepassioneerd whisky ambassadeur van Glenfiddich in Nederland: ‘Mijn liefde voor whisky is begonnen nadat een oude vriend van mij de legendarische woorden uitsprak: Let’s have a dram of Scotch..’ Tijdens een ontmoeting met collega ambassadeurs van Glenfiddich in Dufftown, werd gezocht naar een nóg betere manier om het publiek te betrekken. Van Rooijen: ‘Het liefst zou je iedereen willen meenemen naar de distilleerderij in Dufftown. En daar op dat moment werd het idee geboren, laten we de distilleerderij dan meenemen naar het Glenfiddich publiek.’ Zo ontstond de Virtual Distillery Tour. Door interactie en passie ontstaat een unieke manier van storytelling en ervaart het publiek een beleving, die bijna gelijk is aan een echt bezoek aan de distilleerderij. Proeven, genieten en ontdekken met een mooi glas Glenfiddich.