Voor de achtste keer op rij doneerden klanten van Dirk van den Broek de afgelopen weken hun statiegeldbonnen aan CliniClowns. De actie van de supermarkt bracht dit jaar €44.043,12 op.
Gesteund door Dirk
“Daadwerkelijk iets kunnen betekenen voor kinderen die pijn en tegenslag ervaren, is zo ontzettend dankbaar en belangrijk. Afleiding en plezier doen heel veel. Ook mensen met dementie zien we opbloeien tijdens een bezoek van onze clowns. Fantastisch dat de klanten van Dirk van den Broek dit mogelijk maken.”, zegt Diane van Hesteren van Stichting CliniClowns.Martin Schuurmans, Operationeel manager Dirk van den Broek vult aan: “CliniClowns doet ontzettend belangrijk werk en daar wil Dirk van den Broek graag een bijdrage aan leveren.
Onze klanten hebben in acht weken een enorm bedrag geschonken voor dit mooie goede doel, waarvoor wij ze hartelijk danken. De donatie van ruim 44.000 euro kon alleen tot stand komen dankzij hun gulle giften!”