Vanaf 27 oktober staan er aanmeldzuilen in de centrale hal waarop u zich kunt aanmelden voor uw afspraak.
Het is ook mogelijk om u vooraf online aan te melden voor uw afspraak via mijnFlevoziekenhuis.
Neem uw geldig identiteitsbewijs altijd mee naar het ziekenhuis
Voor het aanmelden op de aanmeldzuilen heeft u een geldig Nederlands identiteitsbewijs nodig. Dat geldt ook voor kinderen. Online aanmelden kan met uw DigiD. Onze medewerkers helpen u graag.
In dit filmpje ziet u hoe het aanmelden op de aanmeldzuilen gaat.
tekst gaat verder onder de clip
Waarom stapt het Flevoziekenhuis over op een nieuwe manier van (online) aanmelden?
Patienten kunnen zich thuis of bij de centrale aanmeldzuil alvast aanmelden en hun eigen gegevens controleren en of wijzigen. Bijvoorbeeld als zij een nieuw telefoonnummer hebben, of een ander mailadres. Hierdoor is er meer tijd bij de balies om patiënten met andere vragen te helpen. Het aanmelden bij de zuilen geldt voor alle poliklinieken in het ziekenhuis met een aantal uitzonderingen: u hoeft zich voor een afspraak bij dialyse, dagbehandeling, verloskunde, radiotherapie, spoedeisende hulp en opname verpleegafdeling niet aan te melden bij de aanmeldzuil in de centrale hal.
Het is belangrijk dat u altijd een geldig ID meeneemt, zoals een paspoort, rijbewijs of ID-kaart.
Extra hulp aanwezig
Wij kunnen ons voorstellen dat het even wennen is; zo’n nieuwe manier van aanmelden. Extra medewerkers staan klaar om patiënten te helpen. Heeft u een vraag? Dan kunt u altijd terecht bij een van de medewerkers bij de aanmeldzuilen. Als u niet in het ziekenhuis bent en een vraag heeft over het online aanmelden, dan kunt u vragen stellen via een speciaal mailadres en telefoonnummer:
- Mail:mijnFlevoziekenhuis@flevoziekenhuis.nl en
- Telefoon: 036 – 868 7100. Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur.