Commercieel directeur Floriade stapt op

De commercieel directeur van de Floriade stapt zes weken voor het einde van het evenement op. Frank Cornelissen stopt eind deze maand als chief commercial officer.

Het directielid heeft een nieuwe baan gevonden, bevestigt hij aan het blad over attracties, Looopings. Hij zal het einde van de wereldtuinbouwtentoonstelling niet meer van dichtbij meemaken. Cornelissen heeft ervoor gekozen om eerder te vertrekken.

“Eind augustus rond ik mijn werkzaamheden voor Floriade af en kort daarna begin ik aan een nieuwe uitdaging”, laat Cornelissen weten. Hij kijkt naar eigen zeggen terug op “drie uitermate leerzame en enerverende jaren met veel hoogte- en dieptepunten, waarin we te midden van vele tegenslagen een wereldexpo hebben weten neer te zetten”.

“We zijn voor mij nu op een natuurlijk punt aangekomen om aan een volgend avontuur te beginnen.” Omdat de Floriade in het najaar ten einde loopt, wordt er geen vervangende commercieel directeur meer aangewezen. De taken van Cornelissen worden verdeeld over het managementteam en projectmanagers.

Geschreven door